sjukstuga

hejsan!

har inte kunnat uppdatera er för hela gatan har varit utan intrenet fram till igår. de var nån idiot som klippt av alla sladdar. dom trodde de var för dom skulle göra inbrott på konsum... så larmet inte skulle gå eller nått... men iallafall nu funkar de!

vi har varit jätte sjuka här hemma. jag fick lunginflamation igen så fick antibiotika. men har fortfarande en hemsk hosta. har legat i 40,7 grader i feber som mest. annars låg de runt 40 grader. har nog aldrig haft så hög feber. lova har med haft feber. även levi plus öroninflamation så han fick med medicin. chrille åkte med på feber fast bara ett dygn. jag mår inte så bra än känner jag. de har tagit hårt på kroppen. jennilie mådde med skit o fick knsppt luft så dom röntgade hennes lungor o kom fram till att hon fått en propp i lungan. de var p pillerna o rökningen som orsaka de så nu får hon veran o ska bahandlas i 6 månader.
så nu fick vi alla tre systrar byta p piller.

vet inte vad jag ska skriva mer nu. är jätte trött med. ska sätta mig tillbaka i soffan o bara ta de lungt. får uppdatera mer imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0