namn!

hejsan!


tycker att jag har bättrat mig lite iallafall med bloggen... men ska bli lite till bättre... men iallafall , jag var och hämtade valpen igår! får säga valpen än för jag vet inte vad han ska heta?!?! Denvor? Nemo? Molle? Ville? Wilmer? Messi? de är ju skit svårt! men MÅSTE bestämma mig tills imorn! måste måste måste! har iallafall redan lärt han sitt! dutti kille! han har heller inte kissat o bajsat inne än , riktigt duktig är han. och jag som tar ut han ofta! men han gillar inte riktigt de där med slask snö och regn! men vem gör de liksom? just nu ligger mina små bebbar brevid mig i soffan! mys! sitter och väntar på att chrille ska komma hem från micke. vi ska nog se film o bara mysa! och klimpen ligger just nu o smarrar i sig ett hundben. de tuggas och de smaskas, inte lite heller!
måste fortsätta med min lista imorn dag 1 dag 2 osv...
nu ska jag tända lite ljus o släcka ner o göra de myspys! chrille kommer när som , men jag hann iallafall att uppdatera er lite, kommer mer imorn. slänger in en bild på valpen då med. han är så underbart söt fin o puttenuttig! men kan inte låta bli han! kärlek!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0