tivoli!

hejsan! sitter i soffan med dastin o chippen o ser bb. de programet är fan beroende framkallande! levi hae somnat för en stund sen. han är sjukling... jag hatar de! de är synd om min lille påg! jätte hostig o förkyld! så vi satt uppe med han mellan kl 2 inatt till lite över fyra. så idag har man inte varit så pigg. men vi åkte ändå till hörby. där var uppträde o litet tivoli på en bil firma. kommer inte ihåg vad den hette.. lova åkte iallafall för första gången karusell! kaffe kopparna tror jag dom kallar den. morster emmie åkte med henne.. lova var helt överlycklig! hon sken hela hon! underbart! så den åkte dom tre gånger! har jätte fina bilder från de på emmies mobil! imorn hoppas jag att levi är friskare o inatt med för den delen! finns inget värre än när ens barn är sjuka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni skulle ju kommit in och sagt hej

2011-04-18 @ 12:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0