hejsan!

ni lär väl ha tröttnat på mig i detta lagret! så sjukt dålig jag varit på blogga! har tänkt att nu jävlar ikväll ska jag börja blogga igen men icke de blidde så! men nu är jag här! bättre sent än aldrig! =) har precis kommit hem , har gått en runda med mamma o barnen så dom somna i vagnarna o nu sover dom gått i sina sängar! så vaknar dom pigga o glada imorgon! imorse sa jag till chrille , va fan vi hittar på något idag! så vi packa in barnen i bilen o körde till sturup för att se om de skulle flyga flygplan! men de gjorde de inte. vi körde vidare till anderslöv till thysells. bara skit möbler! sen sväng inom makadonkan innan vi körde till swedala outlet. samma sak där skit kläder! vad är de för mode?! sen därifrån körde vi till ica maxi o köpt mat så vi kunde fylla på kylen o frysen lite! sen blidde de hem färd! en riktig mysig dag med familjen! nu sitter jag i min ensamhet , fast ja , med dastin o chippen i soffan o ser crossroads! mobba mig men den är ju så bra! haha! chrille är hos fredrik o ser fotboll med han o pappa! dom tre o fotboll alltså... o cilla om du läser detta så saknar lova elias! =) hon säger de och så säger hon ias plygplan. vi har sagt till henne att elias flyger flygplan han kommer hem snart så ni kan leka =)hon säger de minst 2 gånger om dagen! o emma , jag ska bli bättre på blogga! de får du med bli =) nä, nu ska jag gosa ner mig med vovvarna i soffan o bara njuta av kvällen efter en väldigt lyckad dag! hejsan svejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0