fredag!

äntligen fredag! hoppas vinden försvinner imorn så man kan sitta ute hela dagen i trädgården. finns inget bättre! nu blåser de för mycket o de blir kallt fast solen tittar fram! idag blir de ut o gå igen o sen hoppa in i duschen o sen ta på sig sin onepiece. sparkdräkten för vuxna, helt underbar! tycker att dagarna går så fort, bara springer iväg! fan jag fyller 24 snart känns de som. man börjar komma upp i åldern känns de som ! haha! nä men de är inte från i augusti! hoppas jag får de jag önskar mig =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

En bebis till? ;)

2011-04-29 @ 22:47:41
URL: http://emmakri.blogg.se/
Postat av: nathalie

haha nej emma inte de jag menar =)

2011-05-05 @ 12:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0