förbannad!

hejsan! hur dum i huvudet får man vara o skämma ut sig själv? jag gick ut med små hundarna imorse då jag såg vår grane komma med sin hund(hunden hoppade på mig för några månader sen när jag var ute med små hundarna)då tog jag mina hundar o gick in 1,5 m på kakans gräs för jag viste att granen skulle hem med hunden o gå förbi mig så jag gick dit för att skydda mina hundar om den skulle hoppa på oss igen. sen gick jag hem igen. men när jag stänger grindenkommer granen med hunden o säger : de är inte din tomt du äger inte de så du får inte rasta hundarna där! så sa jag : DU, jag rastar inte mina hundar där o dom kissade inte ens där. jag tog dit dom för du kom med din hund o skulle gå förbi oss! (samma kille som var ute med hunden som när den hoppade på mig.)då ältar han om o om igen att jag inte får gå med hundarna på andras tomt. de är fan inte ens hans tomt! jag har pratat med dom som äger tomten o förklara o hon bara äh de skiter jag fullständigt i om dom nu ens hade kissat där. hon förstod mig att jag gick undan med mina hundar. efter hans ältande om o om igen så sa jag: men utanför konsum o där du kissar din hund , du äger ju inte den marken?! han fortsatte älta om o om igen samma sak. idioten tänker inte på att hans hund kissar på vår häck varje gång han går ut med den. eller att hans föräldrar backar in på vår tomt varje gång dom ska köra ut bilen, eller att idioten snedar vår huskant o går precis utanför våra fönster när han ska iväg eller kommer hem för de är väl jobbigare att gå runt bilarna än att gå mellan o sneda över vår tomt. eller att vi äger hela grus vägen o dom bara har tillåtelse att köra där. på sin sida! han har nog inte alla hemma verkade som! han ska ta o skita i om jag ens hade rastat hundarna där eftersom han inte äger tomten. har aldrig gjort de innan akta mig bara dit för han kom med sin hund som hoppade på mig för ett tag sen! har jag fel? han har ju skämt ut sig själv! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0